
“Dünyanın müxtəlif ölkələrində qaydalar fərqlidir. Azərbaycanda gənclərin, moped idarə edənlərin tez-tez qəzaya düşməsi halları bu qaydanın dəyişməsinə gətirib çıxarıb, bunu labüd edib. Bu qəzalar zamanı xəsarət alanların, ölənlərin olması da bu qərarın verilməsinə təkan verib”.
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov deyib. O bildirib ki, mühərrik həcmi 50 kub/sm-dən az olan mopedlər elə bir nəqliyyat vasitəsidir ki, burada sürücülük vəsiqəsi olmaya da bilərdi:
“Çünki onun idarə edilməsinin yaş həddi də var, 16 yaşdan icazə verilirdi. Ona belə çıxır ki, sürücülük vəsiqəsinin verilməsi yaşı da dəyişdirilə bilər. Gələcəkdə buna da baxmaq lazım ola bilər. Bir qayda dəyişirsə, digər qaydanın dəyişilməsi də gələcəkdə ola bilər”.
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az
Bunu Demokrat.az-a açıqlamasında nəqliyyat eksperti Eldəniz Cəfərov deyib. O bildirib ki, mühərrik həcmi 50 kub/sm-dən az olan mopedlər elə bir nəqliyyat vasitəsidir ki, burada sürücülük vəsiqəsi olmaya da bilərdi:
“Çünki onun idarə edilməsinin yaş həddi də var, 16 yaşdan icazə verilirdi. Ona belə çıxır ki, sürücülük vəsiqəsinin verilməsi yaşı da dəyişdirilə bilər. Gələcəkdə buna da baxmaq lazım ola bilər. Bir qayda dəyişirsə, digər qaydanın dəyişilməsi də gələcəkdə ola bilər”.
Cavidan Mirzəzadə
Demokrat.az