![](https://demokrat.az/cdn/uploadedfiles/custom/2024/2/21/1/998764ec-4fb7-480b-8d85-2734e5dbb92a/806a52be-01ff-45ae-ab35-4cb0b6afab8a.jpg)
“Azərişıq” Açıq Səhmdar Cəmiyyəti (ASC) vətəndaşların “199” çağrı mərkəzinə müraciətlərində gözləmə müddətini azaltmaq üçün yeniliklər tətbiq edəcək.
Demokrat.az-ın məlumatına görə, bu barədə “Azərişıq” ASC-nin Tədris və İnnovasiyalar Mərkəzinin direktoru Araz Məmmədzadə bu gün keçirilən brifinqdə məlumat verib.
2023-cü ilin yekunlarına həsr edilmiş mətbuat konfransında çıxış edən Araz Məmmədzadənin sözlərinə görə, qurum abonent məmnuniyyətini artırmaq üçün sosial şəbəkələr üzərindən sualların cavablandırılmasına başlayacaq:
“Bununla da abonentlər müxtəlif sosial şəbəkələr üzərindən ünvanladıqları sualların cavablarını qısa müddət ərzində ala biləcəklər”.
Aysu
Demokrat.az
Demokrat.az-ın məlumatına görə, bu barədə “Azərişıq” ASC-nin Tədris və İnnovasiyalar Mərkəzinin direktoru Araz Məmmədzadə bu gün keçirilən brifinqdə məlumat verib.
2023-cü ilin yekunlarına həsr edilmiş mətbuat konfransında çıxış edən Araz Məmmədzadənin sözlərinə görə, qurum abonent məmnuniyyətini artırmaq üçün sosial şəbəkələr üzərindən sualların cavablandırılmasına başlayacaq:
“Bununla da abonentlər müxtəlif sosial şəbəkələr üzərindən ünvanladıqları sualların cavablarını qısa müddət ərzində ala biləcəklər”.
Aysu
Demokrat.az