
"Əvvəllər əksər reklam verənlər reklamları televiziyaya verirdilər. Bir müddət sonra televiziyaya senzura gəldi və bəzi reklamçılar televiziyadan uzaqlaşdı. İndi reklamlar daha çox sosial şəbəkələrdəki "influcerlər" üzərindən verilir. Sosial şəbəkələrdən gənclər daha çox istifadə etdiyi üçün reklam verənlər sosial şəbəkləri daha uğurlu hesab edirlər".
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında dietoloq Məhəmməd Abdullayev deyib.
"Sosial şəbəkələrdə edilən qida reklamları insanların yemək vərdişlərinı təsir edə bilir. İnsanlar bloggerlərin paylaşdığı yerlərə gedir, zərərli olub olmamasına baxmadan müştəriyə çevrilirlər. Reklam edənlər insanları istədikləri məkana birbaşa yönləndirə bilirlər. Reklamın birbaşa bizim həyatımıza təsiri var. Bu təsirlər arasında mənfi cəhətlər daha çoxdur. Reklam edən insanlar sadəcə pul alıb reklam edirlər. İnsanların səhhəti, sonradan nə olacağı onlara maraqlı deyil. Ümumilikdə bütün reklamlar sağlam və ya qeyri-sağlam formada öz müştərisini tapır".
Əfsanə Kamal
Demokrat.az
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında dietoloq Məhəmməd Abdullayev deyib.
"Sosial şəbəkələrdə edilən qida reklamları insanların yemək vərdişlərinı təsir edə bilir. İnsanlar bloggerlərin paylaşdığı yerlərə gedir, zərərli olub olmamasına baxmadan müştəriyə çevrilirlər. Reklam edənlər insanları istədikləri məkana birbaşa yönləndirə bilirlər. Reklamın birbaşa bizim həyatımıza təsiri var. Bu təsirlər arasında mənfi cəhətlər daha çoxdur. Reklam edən insanlar sadəcə pul alıb reklam edirlər. İnsanların səhhəti, sonradan nə olacağı onlara maraqlı deyil. Ümumilikdə bütün reklamlar sağlam və ya qeyri-sağlam formada öz müştərisini tapır".
Əfsanə Kamal
Demokrat.az