"Çin avtomobil industriyası həddən artıq inkişaf edib. İnkişaf göz önündədir. Çin avtomobilləri nəinki Azərbaycanda bütün dünyada məşhurlaşır. Azərbaycanda 20-dən çox Çin avtomobilinin rəsmi distribütörü var. Onlar bacardıqları qədər servis xidmətinin, satış sonrası xidmət departamentinin işinin keyfiyyətli olmasına çalışırlar".
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında Azərbaycan Avtomobil Dilerləri Assosiasiyasının direktoru Eyyub Əliyev deyib.
"Təəssüf ki, "X" bir markanın Çinin daxili bazarı və Avropa üçün nəzərdə tutulanı var. Bu məsələdə fərqlər olur. Vətəndaşlarımız və bəzi iş adamları Çinin daxili bazarı üçün olan avtomobilləri alıb ölkəmizə gətirirlər. Çünki onların alış qiyməti daha ucuz başa gəlir. Bu, olduqca təhlükəlidir. Qiymətlər arasında 4-5 hətta, 10.000 manata yaxın fərq olur, amma avtomobil riskli məhsuldur. Avtomobil satılan zaman rəsmi servis ona zəmanət verir, hansısa texniki qüsur olduqda servis öz hesabına bunu həll edir. Məsələn, dünyada hansısa bazardan avtomobil zavod tərəfindən geri çağrıldığı zaman avtomobillər yığılır və sahibi yeni avtomobillə təmin olunur".
O bildirib ki, ölkəmizdə isə hansısa avtomobil markasında problem olsa, avtomobilləri kimin geri çağıracağı sual altında qalır:
"Satış məqsədi ilə Çindən avtomobil gətirən şəxsi geri çağırma üçün heç zavod özü tapa bilməyəcək. Bu cür ciddi problemlər var. Çindən fərdi olaraq zəmanətsiz gətirilən avtomobillər ölkəmiz üçün riskli sayılır. Rəsmi diller tərəfindən satılan avtomobillərdə hər hansı problem aşkarlandığı zaman məsələ həll oluna bilir. Çin avtomobil industriyası dünyada liderliyə doğru gedir. Çinə zəif kimi baxmayaq, qeyri-rəsmi avtomobil almaqdan çəkinək".
Əfsanə Kamal
Demokrat.az
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında Azərbaycan Avtomobil Dilerləri Assosiasiyasının direktoru Eyyub Əliyev deyib.
"Təəssüf ki, "X" bir markanın Çinin daxili bazarı və Avropa üçün nəzərdə tutulanı var. Bu məsələdə fərqlər olur. Vətəndaşlarımız və bəzi iş adamları Çinin daxili bazarı üçün olan avtomobilləri alıb ölkəmizə gətirirlər. Çünki onların alış qiyməti daha ucuz başa gəlir. Bu, olduqca təhlükəlidir. Qiymətlər arasında 4-5 hətta, 10.000 manata yaxın fərq olur, amma avtomobil riskli məhsuldur. Avtomobil satılan zaman rəsmi servis ona zəmanət verir, hansısa texniki qüsur olduqda servis öz hesabına bunu həll edir. Məsələn, dünyada hansısa bazardan avtomobil zavod tərəfindən geri çağrıldığı zaman avtomobillər yığılır və sahibi yeni avtomobillə təmin olunur".
O bildirib ki, ölkəmizdə isə hansısa avtomobil markasında problem olsa, avtomobilləri kimin geri çağıracağı sual altında qalır:
"Satış məqsədi ilə Çindən avtomobil gətirən şəxsi geri çağırma üçün heç zavod özü tapa bilməyəcək. Bu cür ciddi problemlər var. Çindən fərdi olaraq zəmanətsiz gətirilən avtomobillər ölkəmiz üçün riskli sayılır. Rəsmi diller tərəfindən satılan avtomobillərdə hər hansı problem aşkarlandığı zaman məsələ həll oluna bilir. Çin avtomobil industriyası dünyada liderliyə doğru gedir. Çinə zəif kimi baxmayaq, qeyri-rəsmi avtomobil almaqdan çəkinək".
Əfsanə Kamal
Demokrat.az