
Texnologiyanın sürətli inkişafı ilə yanaşı, istifadəyə yararsız hala düşmüş cihazların – xüsusilə də smartfonların – tullantıya çevrilməsi ətraf mühit üçün ciddi problemə çevrilməkdədir.
Demokrat.az Valyuta.az-a istinadən xəbər verir ki, Londonda yaşayan bacılar Karen və Alice Chave bu problemi innovativ yanaşma ilə həll etməyə çalışaraq “Incador” adlı zərgərlik brendini yaradıblar.
Onların biznes modeli köhnə “iPhone” telefonlarından çıxarılan qızılın ekoloji və etik əsaslarla təkrar emal edilməsinə və zinət əşyaları kimi satışa təqdim olunmasına əsaslanır.
Araşdırmalara görə, bir “iPhone” cihazından orta hesabla 0.034 qram qızıl çıxarmaq mümkündür. Bu miqdar çox az görünə bilər, lakin dünya bazarında qızılın qiymətini nəzərə aldıqda, hər cihazdan təxminən 2 ABŞ dolları (təxminən 3.40 manat) dəyərində qızıl əldə edilir. Bacılar məhz bu resursdan istifadə edərək müxtəlif zərgərlik məhsulları hazırlayır və onları ekoloji cəhətdən təmiz və sosial məsuliyyətli brend adı altında təqdim edirlər. Bu yanaşma həm yeni qızıl mədənlərinin istismarına alternativ yaradır, həm də tullantıların faydalı resursa çevrilməsinə imkan verir.
İşin maliyyə tərəfi də diqqətəlayiqdir. Karen və Alice bu layihəyə cəmi 10 000 funt sterlinq (təxminən 13 470 ABŞ dolları və ya 22 900 manat) sərmayə qoyaraq başlayıblar. Qısa müddətdə isə 33 676 ABŞ dollarına (təxminən 57 300 manat) qədər gəlir əldə ediblər. Onların satdığı zərgərlik məhsullarının qiyməti isə 1 600 ABŞ dollarından (təxminən 2 720 manat) başlayır. Bu da onların məhsullarının bazarın lüks seqmentinə istiqamətləndiyini göstərir. Hər bir zinət əşyasında təxminən 0.05–0.1 qram qızıl istifadə olunur və bu qızılın çıxarılması üçün 29–30 smartfonun təkrar emalı tələb olunur. Nəticədə bir neçə yüz tullantı cihaz yüksək dəyərli məhsula çevrilərək böyük əlavə dəyər yaradır.
“Incador” brendi yalnız iqtisadi gəlir gətirməklə kifayətlənmir, həm də ekoloji dayanıqlılıq, sosial məsuliyyət və qadın sahibkarlığını təşviq edən bir model təqdim edir. Bacılar öz biznesləri ilə həm tullantı problemini iqtisadi fürsətə çevirir, həm də gələcəkdə daha geniş bazarlara çıxmaq və istehsal gücünü artırmaq niyyətindədirlər. Onların qurduğu bu model, yeni nəsil sahibkarlar üçün innovativ və ekoloji yönümlü bir nümunə kimi diqqət çəkir.
Demokrat.az Valyuta.az-a istinadən xəbər verir ki, Londonda yaşayan bacılar Karen və Alice Chave bu problemi innovativ yanaşma ilə həll etməyə çalışaraq “Incador” adlı zərgərlik brendini yaradıblar.
Onların biznes modeli köhnə “iPhone” telefonlarından çıxarılan qızılın ekoloji və etik əsaslarla təkrar emal edilməsinə və zinət əşyaları kimi satışa təqdim olunmasına əsaslanır.
Araşdırmalara görə, bir “iPhone” cihazından orta hesabla 0.034 qram qızıl çıxarmaq mümkündür. Bu miqdar çox az görünə bilər, lakin dünya bazarında qızılın qiymətini nəzərə aldıqda, hər cihazdan təxminən 2 ABŞ dolları (təxminən 3.40 manat) dəyərində qızıl əldə edilir. Bacılar məhz bu resursdan istifadə edərək müxtəlif zərgərlik məhsulları hazırlayır və onları ekoloji cəhətdən təmiz və sosial məsuliyyətli brend adı altında təqdim edirlər. Bu yanaşma həm yeni qızıl mədənlərinin istismarına alternativ yaradır, həm də tullantıların faydalı resursa çevrilməsinə imkan verir.
İşin maliyyə tərəfi də diqqətəlayiqdir. Karen və Alice bu layihəyə cəmi 10 000 funt sterlinq (təxminən 13 470 ABŞ dolları və ya 22 900 manat) sərmayə qoyaraq başlayıblar. Qısa müddətdə isə 33 676 ABŞ dollarına (təxminən 57 300 manat) qədər gəlir əldə ediblər. Onların satdığı zərgərlik məhsullarının qiyməti isə 1 600 ABŞ dollarından (təxminən 2 720 manat) başlayır. Bu da onların məhsullarının bazarın lüks seqmentinə istiqamətləndiyini göstərir. Hər bir zinət əşyasında təxminən 0.05–0.1 qram qızıl istifadə olunur və bu qızılın çıxarılması üçün 29–30 smartfonun təkrar emalı tələb olunur. Nəticədə bir neçə yüz tullantı cihaz yüksək dəyərli məhsula çevrilərək böyük əlavə dəyər yaradır.
“Incador” brendi yalnız iqtisadi gəlir gətirməklə kifayətlənmir, həm də ekoloji dayanıqlılıq, sosial məsuliyyət və qadın sahibkarlığını təşviq edən bir model təqdim edir. Bacılar öz biznesləri ilə həm tullantı problemini iqtisadi fürsətə çevirir, həm də gələcəkdə daha geniş bazarlara çıxmaq və istehsal gücünü artırmaq niyyətindədirlər. Onların qurduğu bu model, yeni nəsil sahibkarlar üçün innovativ və ekoloji yönümlü bir nümunə kimi diqqət çəkir.