
“Bakıda piyada yönümlü şəhər konsepsiyasının tam formalaşdığını demək çətindir. Son illər yol infrastrukturunda müəyyən yeniliklər olsa da, şəhərin planlaşdırılması hələ də avtomobil dominantlığı üzərində qurulub”.
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında iqtisadçı Azər Bayramlı deyib.
O əlavə edib ki, piyada səkilərinin keyfiyyəti, keçidlərin təhlükəsizliyi və ictimai nəqliyyatla inteqrasiya zəif qalır:
“Bu, şəhər mobilliyini məhdudlaşdırır və vaxt itkisinə, həm də məhsuldarlığın azalmasına səbəb olur. Piyada yönümlü şəhərlər iqtisadi baxımdan səmərəlidir, çünki onlar enerji sərfini və ekoloji xərcləri azaldır. Bakıda isə fərdi avtomobillərin çoxluğu həm yanacaq idxalına, həm də hava çirklənməsinə əlavə yük yaradır. Şəhərin iqtisadi potensialını artırmaq üçün mikromobillik və ictimai nəqliyyata daha çox sərmayə qoyulmalıdır. Piyada zonalarının genişləndirilməsi ticarət və xidmət sektoruna da əlavə canlanma gətirər. İnfrastruktur layihələrində piyadanın mərkəzə alınması şəhərin investisiya cəlbediciliyini artırar. Şəhərin turizm potensialı da bundan faydalana bilər. Piyada yönümlü mühit sosial əlaqələri gücləndirir və həyat keyfiyyətini yüksəldir. Bakıda bu istiqamətdə yaşıl küçə və sakit məhəllə modellərinin tətbiqi vacibdir. Nəqliyyat siyasətində avtomobil park yerlərinin məhdudlaşdırılması və ictimai nəqliyyata üstünlük verilməsi iqtisadi baxımdan da əsaslandırılmış addımdır. Piyada mərkəzli şəhər modeli həm ekoloji, həm də sosial dayanıqlılığın təminatıdır. Bakı bu istiqamətdə addımlar atsa da, konseptual transformasiyaya ehtiyac hələ qalmaqdadır”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Bu sözləri Demokrat.az-a açıqlamasında iqtisadçı Azər Bayramlı deyib.
O əlavə edib ki, piyada səkilərinin keyfiyyəti, keçidlərin təhlükəsizliyi və ictimai nəqliyyatla inteqrasiya zəif qalır:
“Bu, şəhər mobilliyini məhdudlaşdırır və vaxt itkisinə, həm də məhsuldarlığın azalmasına səbəb olur. Piyada yönümlü şəhərlər iqtisadi baxımdan səmərəlidir, çünki onlar enerji sərfini və ekoloji xərcləri azaldır. Bakıda isə fərdi avtomobillərin çoxluğu həm yanacaq idxalına, həm də hava çirklənməsinə əlavə yük yaradır. Şəhərin iqtisadi potensialını artırmaq üçün mikromobillik və ictimai nəqliyyata daha çox sərmayə qoyulmalıdır. Piyada zonalarının genişləndirilməsi ticarət və xidmət sektoruna da əlavə canlanma gətirər. İnfrastruktur layihələrində piyadanın mərkəzə alınması şəhərin investisiya cəlbediciliyini artırar. Şəhərin turizm potensialı da bundan faydalana bilər. Piyada yönümlü mühit sosial əlaqələri gücləndirir və həyat keyfiyyətini yüksəldir. Bakıda bu istiqamətdə yaşıl küçə və sakit məhəllə modellərinin tətbiqi vacibdir. Nəqliyyat siyasətində avtomobil park yerlərinin məhdudlaşdırılması və ictimai nəqliyyata üstünlük verilməsi iqtisadi baxımdan da əsaslandırılmış addımdır. Piyada mərkəzli şəhər modeli həm ekoloji, həm də sosial dayanıqlılığın təminatıdır. Bakı bu istiqamətdə addımlar atsa da, konseptual transformasiyaya ehtiyac hələ qalmaqdadır”.
Leyla Turan
Demokrat.az